Sunday, February 18, 2007

ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ

Κυριακή σήμερα και θα έπρεπε να βρίσκομαι με παρέα έξω για καφεδάκι ή έστω αραχτή και light που λένε σε καμιά πολυθρόνα στο σπίτι και να ξεκουράζομαι. Αμ δε... εγώ ακόμα βρίσκομαι στο γραφείο προσπαθώντας να τακτοποιήσω μερικά επείγοντα για την Τρίτη μιας και η Δευτέρα είναι αργία (Καθαρά Δευτέρα).

Ήρθα για λίγο και κόλλησα εδώ - κάνε και αυτό κάνε και τούτο αμάν αυτό επείγει ούφφφ κουράστηκα μέχρι να τελειώσω.

Τώρα που τελείωσα σκέφτομαι και δεν είμαι σίγουρη αν όλα αυτά που έκανα ήταν πραγματικά τόσο επείγοντα που έπρεπε να θυσιάσω την Κυριακή μου για να τα διεκπεραιώσω. Λέτε να έχω κάτι; λέτε να πάσχω και εγώ από εργασιακό αλκοολισμό ή τελικά είμαι απλά ένα άτομο το οποίο δεν μπορεί να βάλει προτεραιότητες;

Χμμμμ... μεταξύ των δύο αυτών κακών προτιμώ το δεύτερο γιατί ο εργασιακός αλκοολισμός είναι εθισμός και δύσκολα ξεκολλάς ενώ το να χρειάζεσαι λίγη βοήθεια για να οργανωθείς διορθώνεται πιο εύκολα παρακολουθώντας ένα σεμινάριο στο θέμα :P

No comments: